fredag 11 mars 2011

kärlek deluxe


Nu är det fredagsmyys... Hämtade ut min beställning på Systemboolaget idag och till min oförställda glädje så flockades ett urval av personalen för att förhöra sig om denna ädla dryck som tydligen rusat iväg i popularitet. Påläst som jag är höll jag ett kort anförande vid info-disken vilket borde har renderat i ett presentkort - fick dock nöja mig med lite högfärdspatos istället.

Har egentligen inte så mycket att förtälja idag... vi ska snart kura ihop oss i biosoffan och avnjuta något animerat så som sig fredagskvällen bör. Dock gjorde jag en intressant reflektion i morse... för det finns nog ett visst mått av arbetsskadetragik/komik i att jag har väckarklockan inställd på 6:16... Jag vet, det är sorgligt.

Återkommer i morgon med dels facit inför Gala... och då menar jag the Gala. Dessutom ett fotoklipp från vår utflykt till Intiman med teater.

Inga kommentarer: